KÜLÖNLEGES ajánlat vállalkozóknak, marketing asszisztenseknek, cégvezetőknek:

Készíts hatékony, eredményes, bevételgenerátor

Facebook hirdetéseket és stratégiákat

saját magad!

Bemutatkozik a Facebook Hirdetés Hatékonyan – online tréning

Jó hír: akkor is hasznos, ha életedben nem adtál fel hirdetést a Facebookon!

Itt a tökéletes Facebook hirdetés tananyag, ami egyre csak bővül!

1) Stratégia tervezés videós tanfolyam

2) Világos útmutatók: hova kattints, hova ne.

3) Ajándék E-book: Lájkból vagyont

4) Ajándék Facebook marketing stratégia előadás felvétel (oldalkezelés és csoport, mint marketingeszköz)

5) Ajándék: mintatár – mondatok, képek, ötletek MINDEN iparágból

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

FIGYELEM

A”Facebook Hirdetés Hatékonyan” tréning
NEM VILLÁMTANFOLYAM

M

NEM tanítalak meg 3 óra alatt arra hirdetni

M

NEM mutatom meg az egyetlen kampányt, ami milliomossá tesz

M

NEM rejtettem el a titkos receptet, amivel átverheted a Facebookot

Ez egy átfogó TANANYAG!

Amit bármikor előveszel újra és újra. Amiből felépíted először a céged saját stratégiáját a hirdetésekre. Amiből megismered az eszköztárat az elejétől a végéig, amit a Facebook ad neked. Amit előveszel majd újra és újra, ha elakadsz, vagy ha másik stratégiához folyamodnál.

Ez a Facebook Hirdetés Hatékonyan tanfolyam.

Egy összetett, hosszú, tartalmas – ugyanakkor érthető és követhető képzés – amit online elérsz. Azonnali hozzáféréssel. Amíg én élek és van internet.

„Így kerestem ötmilliót 3 nap alatt”

Te is hülyét kapsz az ilyen dumától?

Nem túlzok, amikor azt állítom, hogy több mint ezer kampányt indítottam már életemben (2008 óta). Pontosan tudom, hogy több mint 200.000.000 (kettőszázmillió) forintot bíztak rám az ügyfeleim a Facebook hirdetéseik menedzselése során.

És még soha a büdös életben nem találkoztam olyannal, hogy egy terméket, vagy szolgáltatást árusító cég egyik napról a másikra, mindössze 10.000 forint befektetéssel milliomos lett. Ez egy ordas nagy kamu!

Az igazság az, hogy a profit 10-20%-ának okos(!!!) visszaforgatásával elérhető, hogy a cév növekedjen. Ennek egy része (és nem az aranytojást tojó tyúk) a Facebook!

M

NEM fog senki megtanítani varázsolni

M

NEM lesznek egyetlen szó átírásával vevőmágnes hirdetéseid

M

NINCS egyetlen, átfogó stratégia, ami mindenkinek jó

Ha ezeket keresed, akkor nem ezen az oldalon, nem ebben a tananyagban találod meg. Én másra foglak megtanítani…

Megmutatom az ÖSSZES stratégiát

Igen: tudom, hogy nincs rá időd, hogy minden stratégiát kipróbálj és tesztelgesd. Neked az kell, hogy valaki három perc alatt helyre vágja a hirdetéseidet, vagy megmutassa a START gombot és már menjenek is maguktól, de lehetőleg hozzák be a pénzt.

De valójában: ha nem szánsz sok pénzt a kísérletezésekre és nem akarod, hogy a Facebook hirdetés stresszt okozzon, akkor…

OKOSAN KELL HIRDETNED!

Nézd. Te egy profi vállalkozó vagy. Céget építesz. Nagyban gondolkodsz. Vannak álmaid. Bla bla bla. Remélem, hogy ezeket te is tudod magadról és beszélhetek veled a lényegről.

Beszéljünk a lényegről: Azt szeretnéd, hogyha beteszel a Facebook hirdetésedbe 10 forintot, akkor kivegyél onnan 100-at. Igaz?

Ezt tanítom meg. De nem 5 perc alatt!

„Az egyes számú oka annak, hogy nem sikeresek a Facebook hirdetések
a kapkodás!”

Valójában a Facebook hirdetés az ELSŐ SZÁMÚ hirdetési felület Magyarországon is. Ez a vállalkozók kedvence. És ezt nem én állítom, hanem felmérések sora.

Egyszerű a képlet: a világ két leglátogatottabb weboldala: a Google és a Facebook. Pont. Ott vannak az emberek és hirdethetsz rájuk. Kétféle módon hirdethetsz: pazarolva, félvállról véve, bízva abban, hogy szerencséd lesz VAGY okosan, eredményesen.

Csak azért NE hirdess a Facebookon, mert trendi, hanem mert működik!

Ugyanakkor ahhoz, hogy kiemelkedj abból a 100.000 másik hirdetőből valami mást kell csinálnod. És nem elegendő, hogy szebb képet választasz. Vagy merész dolgot írsz bele a hirdetésbe (számít és fontos, de nem elég!)

Tudod mi hiányzik? A tervezés. A stratégia. Ad hoc kampányok mennek, valahogy így:

„Julika dobjunk fel egy Facebook hirdetést, mert kéne száz vevő!”
„Igen főnök!”

Egy hét múlva:

„Julika, mik az eredmények?”
„Elköltöttünk 8.000 forintot és nem jött senki úgyhogy leállítottam!”

Ugyanez történik a legtöbb cégnél – Julika nélkül is…

Beállsz ebbe a sorba? 1:10-hez az esélye, hogy már régen benne állsz, de kijöhetsz belőle!

A hatékonyság alapja:

Pár nagyon egyszerű lépésből áll a tökéletes ALAPstratégia

1) Tervezd meg a célokat!
2) Válaszd ki a célpiacodat!
3) Mondj valamit, ami testreszabottan neki szól!

Ez az egyszerű része. A bonyolult az, hogy sokféle útvonalon érheted el, hogy az emberek végre vásároljanak.

Ki kell ismerned, hogy melyik útvonalon érkezik a vásárló a leggazdaságosabban. Ez nem megy szerencsével. Ha arra számítasz, hogy valaki megmutatja, hogyan adj fel hirdetést, elindítod és majd lesz valami, akkor javaslom: menj el egy kaszinóba és a hirdetésre szánt összeget tedd fel a pirosra a roulette keréken.

Ha azonban jól akarod csinálni: fektess be ebbe a tananyagba!

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

Mond csak: készítettél már sült húst?

Főzni pontosan úgy kell mint hirdetni: kövesd a receptet!

Ez a szakácskönyv pedig olyan lesz számodra – ha Facebook hirdetésekről van szó – mint nagyszüleink konyhájában a Horváth Ilona féle. Újra és újra fellapozod. Lehet, hogy egy ideig hagyod majd porosodni a polcon, de visszajössz. És amikor visszajössz találni fogsz benne mindig valami újat! 

Mert ez a tananyag gyarapodik!

#1
Stratégiai előadás

4 órányi oktatóvideó a jó stratégiához:

ALAPOK NEM CSAK ÚJONCOKNAK!

Tedd a szívedre a kezed és mond meg őszintén magadnak őszintén:

t

Van stratégiai terved a Facebook hirdetésekre?

t

Tudod, hogy egy eladási folyamat mely részén tudod használni a Facebook hirdetéseket hatékonyan?

t

Tudod, hogy mekkora az ideális méretű célközönség, akit egy hirdetéssel megcélzol?

t

Eredményesek a hirdetéseid? Elégedett vagy velük?

Ha igen, akkor kösz, hogy benéztél és bocs, hogy idáig feltartottalak…

Ha nem, akkor a stratégia modul lesz a kedvenced!

Ugyanis ebben az előadásban végigviszlek a tervezési folyamaton. Én beszélek, te jegyzetelsz és tervezel. Házi feladatot kapsz, amit ha elvégzel, akkor ott lesz leírva a Facebook terved. Egy olyan Facebook terv, ami csak a tiéd és ami működni fog.

Állítólag jó hatással bír egy kampányban egy előtte-utána fotó, hát tessék: valami ilyesmi lesz az első modul eredménye nálad is:

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

#2
Útmutató a gyakorlatban

Bőséges magyarázattal ellátott

SCREEN VIDEÓK

A legtöbb Facebook hirdetős oktatóanyagban vagy azt mutatják hova kattints, vagy papolnak a stratégiáról, amiből egy büdös szót nem értesz, ha nincs előismereted. A Facebook Hirdetés Hatékonyan tananyaggal az a célom, hogy elmondjam a stratégiát és megmutassam hogy kell csinálni.

Az első modul után érdemes megnézned a képernyővideókat. Minden beállítást, funkciót átveszünk és a magyarázatokkal nem csak azt fogod tudni, hogy ez mire jó, hanem példákat, ötletetek is kapsz.

N

Beállítások

N

Eszközök, amiket kevesen használnak, de milliókat érnek

N

Kampány létrehozása lépésről lépésre

N

MINDEN!

Minden, de tényleg minden benne lesz az anyagban és már most is elérhető egy rakás anyag…

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

#3
Bónuszok, bővítések

Mindegyik önálló tananyag lehetne

DE EZEKET
AJÁNDÉKBA ADOM!

Ajándék #1: Lájkból vagyont e-book

 

A Lájkból Vagyont című könyvem 2016-ban jelent meg, majd 2018-ban második (javított) kiadás látott napvilágot. Összesen 3.000 vállalkozónak segített a Facebook hirdetések rendberakásában.

A könyv már nem kapható, de a tananyag vásárlóinak PDF változatban letölthető. Bár néhány képernyőfotó elavult, a módszertan, amelyről írok benne 100%-ig aktuális.

Ajándék #2: Közösségépítés előadás

2019-ben a Facebook csoport használata stratégiai szintre emelkedett a vállalkozások életében, így tartottam a témában egy tantermi képzés-sorozatot. A közösségépítés a gyakorlatban előadás nem csak a csoportokról, hanem a Facebook használatáról, alapjairól, a tervezésről szól.

Szó esik benne a jó posztról is. A teljes előadás felvétele elérhető az FBHH vásárlók számára.

Ajándék #3: Hirdetés mintatár

Itt kategorizálva megtalálsz  egy rakás hirdetést. Minden hirdetés mellett megtalálod annak előnyeit – ezekből rengeteget fogsz tanulni. A hirdetésekből kiemeltem az előnyös részeket (miért jó az a kép vagy címsor). Ráadásul külön szedtem a másolható mondatokat, gondolatokat is, így könnyen magadévá tudod tenni, ami tetszik.

A saját hirdetésgyűjteményem közel 1.000 hirdetést tartalmaz, ebből szemezgetek folyamatosan és havonta 20 darab új hirdetésmintát töltök fel a mintatárba.

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

Ami nincs benne

A tananyag, mint mondtam: gyarapodik

EZ MÉG NINCS BENNE!

Igen jól érted, hogy a tananyag még nem teljes. És ennek oka van: egyszerűen szinte lehetetlen egyben egy kész Facebook hirdetés tréninget összerakni, amihez soha nem kell nyúlni. Mindig jönnek újdonságok, mindig jönnek hírek és tartalmak. Mindig változik pár apróság.

És ami a legfontosabb mindig kipróbálok valami újat, ami ha működik, akkor fel fog ide kerülni előbb-utóbb.

Mivel nem teljes, ezért olcsó!

A Facebook Hirdetések Hatékonyan tananyag elődje a 2016-os Lájkból vagyont könyv volt. Ezt anno 4.990 forintért lehetett megvenni.

2019-ben elkészült a stratégiai videósorozat, amelyet 9.990 forintért meg lehetett venni.

Most hétről hétre, hónapról hónapra kerülnek fel újabb és újabb anyagok a rendszerbe és még mindig csak 14.990 forint az ára.

De ahogy gyarapszik, úgy drágul is!

Ha minden anyag felkerül 2020 végéig, amit tervezek, akkor az anyag eléri majd a végleges árát: 49.990 forintot!

Ha most befektetsz, akkor te 14.990-ért ugyanazt kapod, mint aki év végén négyszer ennyit fizet. Ezzel hálálom meg, hogy bízol bennem.

Mi fog belekerülni még?

N

Képernyővideó minden fukcióról  – amiről eddig kimaradt, arról is!

N

Havonta 20 új hirdetés minta, másolható elemekkel

N

Kampányminták – milyen “útvonalak” léteznek és hogyan találd meg a számodra tökéleteset

N

A célpiac kiismerés eszköze – (egy kérdőív, amiből megtudod mit gondolnak rólad és a termékedről)

N

Posztolási kisokos és nagy okos – hogyan posztolj és hogyan emeld ki azt?

N

Chatbot a gyakorlatban

N

Az Instagramon megjelenő hirdetés

N

Videós hirdetés a Facebookon? És videós tartalmakról általában.

És most jön a legjobb: mindezek után TE fogod megmondani mit rakjak még bele!

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

NE FELEDD!

Ez a tananyag növekszik – egyszer fizetsz érte, egy fix összeget és megkapod az egészet!

Plusz az összes bővítést, új videót, új anyagot. Mindent, amit a következő hetek, hónapok során feltöltök. Tudod, hogy ez mit jelent?

Azt, hogy ma fizetsz valamiért 14.990 forintot, amiért fél év múlva mások 49.990-et fognak!

Megéri ez egy fél tank benzin árát?

Ezt csak tudod eldönteni, de ráérsz eldönteni az után, hogy benéztél, ugyanis 30 napos teljes garanciát vállalok!

Nem neked szól ez az anyag, ha…

Komolyan: NE vedd meg, HA ezek igazak rád:

#1
„Nem hiszek a Facebook hirdetésekben!”

A tananyagban nem szántam semennyi időt arra, hogy kétkedőket győzködjek a Facebook hatékonyságáról. Ha nem elegendő érv mellette, hogy több millióan használják, kifinomultan lehet célozni a segítségével és ha jó stratégiával állsz neki, akkor néhány tíz ezer forintos havi befektetéssel is látható eredményeket lehet elérni, akkor nem jó helyen jársz.

Ha elfogadod sok ezer vállalkozó (sőt sok millió) ért el jó eredményeket a Facebook marketinggel és lehetsz Te is ilyen, akkor jó helyen vagy!

#2
„Azonnali eredmény kell!”

A Facebook egy stratégiai eszköz. A hirdetési rendszert sem célszerű alkalmanként használni. Arra pedig végképp nem, hogy “maradt öt borhűtőm raktáron, most feldobok egy hirdetést december 18-án, hátha még Karácsonyra elmegy” (ez konkrétan megtörtént sztori egyébként – volt tavaly egy ilyen megkeresésem).

Lehet alkalmanként is kampányolni a Facebookon, de még jobb ha folyamatosan kampányolsz, hirdetsz és célokat valósítasz meg.

#3
„10 percem van a tanulásra”

Ez a tananyag NEM neked szól, ha arra számítasz, hogy holnapra mindent tudsz, ha ma megnézed.

Ezt a tanfolyamot úgy érdemes használnod, hogy folyamatosan melletted van. Előveszed. Stratégiát alkotsz. Javítasz rajta. Ha holnap akarsz mindent csinálni, akkor válassz olyan tanfolyamot, amelyik ezt ígéri (jó ha tudod: aki ezt ígéri, jó eséllyel hazudik)

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

Életed befektetése lesz azonban, ha:

Ha hiszel abban, hogy a jól felépített rendszer hosszútávon hoz eredményeket és

#1
Rá szánsz néhány órát

Tudom, hogy nincs időd. Nem is lehet időd kompletten megtanulni az egész Facebook hirdetést. Amit itt összeszedtem az több mint 10 év tapasztalata – kemény buktákkal, kemény gyakorlással, drága tanulópénzen.

Mégis azt mondom, hogyha egyszer nekiülsz és megtanulod, akkor utána nem lesz többet gondod az egésszel. Érteni fogod az összefüggéseket és érteni fogod a miérteket. El tudod dönteni, hogyan kivitelezd a hirdetési kampányaidat. Sőt, ha kiszervezed bárkinek: nem tud mellébeszélni majd.

#2
Szereted, ha kéznél van a tudás

Lehet, hogy most még nincs időd. Vagy még nem aktuális a Facebook hirdetés kérdése. Mégis kiváló befektetés most megvásárolni ezt a tananyagot, hiszen ahogy felkerülnek újabb és újabb videók, segédletek, úgy fog emelkedni a fix ár is.

Ha ma megveszed 14.990 forintért és én pár hónap múlva megemelem 24.990 forintra az árat, neked nem kell ráfizetned, és minden újítást megkapsz. Ha megváltoztatom az üzleti modellt (pl havi előfizetésesre) te akkor is az eredeti feltételekkel kapod meg a teljes tanfolyamot.

#3
Képeznéd a marketingesed

Emlékszem, amikor Mátéh Csaba – a Váróczi Üzletberendezés akkori marketingese – eljött hozzám először hirdetés tréningre. Saját bevallása szerint úgy jött oda, hogy “én már úgyis mindent tudok, de a főnök elküldött, hát eljöttem.”  A nap végén több tíz oldalt jegyzetelt tele a tanultakkal. Ezernyi ötletet, lehetőséget vitt haza. Ezeket persze egyedül is megtanulhatta volna, de mennyivel egyszerűbb fókuszáltan megtanulni valamit, nem?

Tudom, hogy a marketingesed: ügyes (de legalábbis bízom benne) és tudom, hogy naprakész. De néhány új ötlet, új perspektívát adhat nektek.

#4
Meg mersz bízni bennem

Bátran ki merem jelenteni: bízhatsz bennem. És ez alatt nem csak azt értem, hogy merj nálam befektetni, hanem elsősorban azt, hogy merd kipróbálni, amit tanítok. Működni fog, szinte bármivel is foglalkozol.

Nem tegnap óta foglalkozom ezzel, hanem több mint 10 éve. Mindent láttam már, amit csak lehet a Facebook kampányokban.

A bizalomra összességében adom a garanciát: ha nem működik amit mondok, ha nem tetszik a hajam színe, ha nem erre számítottál, akkor is visszakérheted a pénzed. Nem kell magyarázkodnod, csak jelezned az igényt.

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

Heló, Sándor-Molnár Ferenc vagyok és

2009 óta ezzel foglalkozom

2009 óta specialitásom a közösségi média, elsőként tartottam konferenciát, tréninget a témában.

Facebook Iránytű, Facebook Marketing Napok, majd később SocialShow néven több száz fős konferenciák szervezője, főelőadója voltam 2011-2018 között, olyan vendégekkel, mint Bárdos András, Avidor András, Wolf Gábor, Janata Kriszta, Vida Ágnes, Mosolyka, Danny Blue… és még sokan mások.

A Lájkból Vagyont című hirdetés-módszertan könyvemet 3.000 példányban vették meg fizikai formában vállalkozók – jelenleg a Facebook Hirdetések Hatékonyan tanfolyam részeként ajándékba kapod.

A Webkukkoló Iskola, később Facebook Hirdetés a gyakorlatban márkanév alatt összesen 350 vállalkozót képeztem személyesen a rendszer használatára.

Több mint 1.000 cégvezetőnek, marketingesnek adtam tanácsot, vagy végeztem kampányt szinte minden iparágból az egyszemélyes fodrászüzlettől kezdve politikai párt választási kampányáig mindenféle kampányt készítettem már.

Ügyfeleim szerint:

Nagyjából egy óra alatt koppant az állam az asztalon és annyit jegyzeteltem, hogy ínhüvelygyulladást kaptam. Mára a Facebook oldalunk nem csak pénzt termel, de sikerült elérni, hogy jóformán nem látszik más konkurenciánk a neten.

Mátéh Csaba

ügyvezető, , SR Marketing (régebben: Váróczi Üzletberendezés marketingese)

Feriéknél egy fantasztikus tréningen vett részt a csapatom és olyan távlatok és lehetőségek nyíltak meg előttünk, amit korábban még nem ismertünk.

Már az első hét eredményeiben megmutatkozott és éreztük ennek hatását.

Danny Blue

mentalista, tréner

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

Egy konferencián találkoztam Ferivel és ezzel az [FBHH – a szerk.] oktatóanyaggal. Amikor regisztráltam még csak pár videó volt fent, de ahogy bővülnek az anyagok és ahogy látszik, hogy merre fog bővülni még a tananyag életem egyik legjobb befektetése volt.

Bármikor visszajöhetek, bármikor újranézhetem az anyagot és ha kérdésem van, akkor könnyen elérem a trénert.

Már most majdnem kétszer annyiba kerül, mint amikor én vettem és minden frissítés elérhető a számomra, ahogy ígérte.

Jó szívvel, ajánlom, nem csak mert kiváló az anyag, hanem mert nagyon korrekt az üzletpolitikája is.

Kelemen Judit

marketing vezető, , ArgoLocic Kft.

Feri tananyagát kétkedve vásároltam meg. Mivel garanciát vállalt, ezért mégis befektettem és őszintén mondom: nem bántam meg azt a 10.000 forintos költséget.

Virág Tamara

író, blogger

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

Mióta követem az itt elhangzott stratégiát, azóta sokkal hatékonyabbak a kampányaink. A főnökeim elégedettek velem és már elő is léptettek.

Surányi Vivien

Marketing asszisztens

Úristen! Hol a fenében volt ez a tananyag az elmúlt három évben? A stratégiai előadások alapján újra terveztük a kampányainkat és máris háromszoros eredményt értünk el. Külön kiemelném, hogy egy kérdésben írtunk Ferinek e-mailt és készséggel válaszolt. A válasza alapján egy évek óta fennálló problémát is megoldottuk. Ez sokkal több, mint hirdetés!

Szikora Sándor Árpád

Cégvezető

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

Nekik már mind dolgoztam (némelyiknek most is) – és ez korántsem a teljes lista:

Garanciák, árak, megrendelés menete

SEMMILYEN kockázatot nem kell vállalnod!

Teljes garanciát vállalok!

100% – fullos garancia

A garancia érvényesítéséhez csak egy e-mailt kell írnod a ferenc@molnar-ferenc.hu címre és kötekedés nélkül visszakapod a pénzed 1-2 napon belül (attól függően hogyan fizettél). Különösebben nem is kell megindokolnod, hogy miért kéred a pénzt. Nem tetszik a hangom? Semmi újat nem adott az anyag? Ronda a pulcsim? Nekem mindegy – ha nem tudlak lenyűgözni, akkor az a korrekt, ha visszaadom a pénzed.

Egyetlen feltételt szabok csak: ha éltél a garanciával te már később, a bővítések után sem vásárolhatod meg a tananyagot.

Miért kerül ennyibe?

A tananyag születésének fázisai vannak és az ára attól függ, hogy éppen hol tartok.

2016-ban megjelent a Lájkból Vagyont c. könyvem, mely lefektette a tananyag alapjait. Akkor még 4.990 forintért a tudás egy része elérhető volt.

2018-ban született meg a Facebook Hirdetések Hatékonyan tananyag, amelyet az első vásárlók 9.990 forintért vásárlhattak meg és akkor már örök hozzáférés járt.

Most 14.990 forintért kapod meg azt, ami jelenleg benne van és örök jogot arra, hogy az új anyagokat elérd. Nem fogok tőled soha ezért több pénzt kérni. Nem változik át számodra havidíjassá. Ezzel köszönöm meg a bizalmad, hogy befektetsz és lehetőséget teremtesz arra, hogy még több anyagot tudjak készíteni.

Amikor elérhetővé teszem a következő két bónuszt – az ár növekedni fog. Ha felkerült a teljes 2020-ra tervezett tananyag, akkor a tanfolyam teljes ára 49.990 forint lesz (több lépésben). Ha most megveszed 14.990 forintért, akkor ez már a tiéd. Akkor is, amikor mások többet fizetnek.

Ez az ajánlat most van! Ez a befektetés csekély ahhoz képest, amit ér a benne lévő tudás.

Most már döntened kell!

Rendeld meg ma 14.990 forintért!

Helyezd a kosárba a tréninget, majd a pénztár oldalon add meg az adataidat és válassz fizetési módot:

1) Bankkártya: a Barion rendszerén keresztül, gyorsan és biztonságosan fizethetsz – legnagyobb előnye, hogy pár perccel a rendelésed után megkapod a hozzáférést e-mailen.

2) Előre utalás: Add le a rendelésed és utald el a tréning árát a megadott számlaszámra. 1-2 munkanapon belül leadminisztrálom a rendelésed és megkapod a hozzáférést.

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

Itt van MINDEN, amire szükséged lehet

az eredményes Facebook hirdetésekhez

– ami nincs, az itt LESZ!

Itt a tökéletes Facebook hirdetés tananyag, ami egyre csak bővül!

1) Stratégia tervezés videós tanfolyam

2) Világos útmutatók: hova kattints, hova ne.

3) Ajándék E-book: Lájkból vagyont

4) Ajándék Facebook marketing stratégia előadás felvétel (oldalkezelés és csoport, mint marketingeszköz)

5) Ajándék: mintatár – mondatok, képek, ötletek MINDEN iparágból – havonta újabb 20 kerül fel!

+ Az ígért bővítések elérése a jövőben!

MA 14.990 forintért

*Alanyi adómentes számlát kapsz

nincs havidíj, egyszeri 14.990 forintos befektetésért örökös hozzáférés

A weboldal és a képzés NEM része a Facebook™ portálnak, nem tulajdona Facebook™ Inc. vállaltnak. Ezt az oldalt a Facebook™ semmilyen módon nem támogatja, finanszírozza. FACEBOOK™ a FACEBOOK™, Inc. bejegyzett márkaneve.

A vásárlással kapcsolatosan minden fontos információt megtalálsz a Vásárlási feltételekben.