Csak akkor vagy jó helyen, ha igaz rád az alábbi 4 állítás!

Sikeresen szeretnél hirdetni a Facebookon

Olcsón szeretnél hirdetni a Facebookon

A célpiacod jelen van a Facebookon

Elfogadod, hogy az ingyenes megoldások olyanok is...

7

A Facebook Hirdetések Hatékonyan tanfolyam célja, hogy a legteljesebb Facebook hirdetési tréning legyen, ami magyar nyelven kapható

Ez egy folyamatosan bővülő, online elérhető tréning, amely számos videón és segédanyagon keresztül megmutatja Neked, hogyan építsd fel igazán jól a Facebook hirdetéseidet.

A tréningért egyetlen egyszer kell fizetned 14.990 forintot és utána örök hozzáférést biztosítok hozzá – nincs havidíj, sem rejtett költségek. Ha később árat emelek, neked akkor is teljes lesz a hozzáférésed.

442 készleten

Benne lesz minden, amire szükséged van a valóban sikeres és eredményes Facebook hirdetésekhez

2008-ban kezdtem el marketinggel foglalkozni. Egy évvel később parázs vitákon vettem részt – szakmai körökben, ahol arról beszéltünk: hogyan is működik a közösségi média, mi az a közösségi marketing és ami a legfontosabb melyik lesz az a közösségi oldal, amelyre igazán érdemes odafigyelni.

2009-ben sokan a Twitterre tették a voksukat, de volt, aki a Youtube-ra, illetve egyesek az akkor még létező iWiW változásában hittek. Emlékszel még rá?

Én már akkor azt mondtam, hogy a Facebook lesz a legalkalmasabb ilyen oldal. Kinevettek.

2020-ban ez a helyzet: A Twitter nem a TOP közösségi oldal mára. A Youtube fontos eszköz lett, de nem alkalmas közösségi marketingre. Az iWiW 2014-ben bezárt. A Facebook pedig 2019 év végén is a TOP10 marketing eszköz közül az ELSŐ helyen áll a hazai vállalkozók szerint. Ez utóbbit a MarketingCommando friss felmérése hivatkozva írom.

Nézzük a számokat…

Ismered ezt a videót? A Data is beautiful nevű Youtube csatorna rengeteg videós infografikát készít. Az alábbi videójuk megmutatja, hogyan változott 1996 és 2019 között az aktuális TOP10 weboldal látogatottsága hónapról hónapra.

Ha nem akarod végignézni, akkor ez a lényeg:
2009 januárjában az első három helyezett: Yahoo, Google, Facebook.
10 évvel később októberben az első három helyezett: Google, Youtube, Facebook.

A világ harmadik leglátogatottabb, legtöbbet használt weboldala. Amelynek extrém hatékony hirdetési felülete valódi aranybánya lehet neked: ez a Facebook!

7

Mit tartalmaz ez a tananyag?

Egy komlett előadás

Összesen kb 4 órás részletes magyarázat: hogyan érdemes megtervezni a Facebook hirdetéseket. A végére nem tudsz rossz hirdetést alkotni, csak jót!

Képernyővideók

Kezdőtől a haladóig minden folyamatot megmutatok a gyakorlatban. Folyamatosan kerülnek fel a képernyővideók a tananyagba.

Extra jó extrák

Letöltheted a könyvem, kapsz egy social media marketing stratégia videóanyagot és tervezek sokféle extra anyagot még a vásárlóknak.

442 készleten

Bővebben: ez életed befektetése, ha Facebook hirdetésekről van szó

Miután megnézed a tervezési előadást pontos képed lesz: hogyan is kell megtervezned a hirdetéseidet. Ha pedig elakadsz, akkor megnézed a megfelelő képernyővideót is, ahol nem csak annyit mondok el, hogy hová kattints, hanem minden egyes beállításhoz konkrét példákat, ötleteket társítok.

Nem a Facebook súgóját fordítottam le!

Sőt, kifejezetten utálok minden olyan tananyagot, ami csak erről szól. Ez a tanfolyam 10+ év tudása, tapasztalata, hazai példákkal, sztorikkal és útmutatással.

KOMPLEX tanfolyam

Egy olyan tanfolyamot alkotok, amit SENKI nem mer elkészíteni, mert bődületes munka kell hozzá. Találsz a neten hirdetési tanfolyamokat, ahol megmutatják hova kattints – vannak, akik lefordítják a Facebook súgóját. De nem mondják meg mit gondolj át kattintás előtt. Aki mégis stratégiát tanít, az pedig nem mutatja meg, hogyan valósítsd meg.

Ilyen anyagot, mint a Facebook Hirdetések Hatékonyan sehol sem találsz

Biztos vagyok benne, hogyha kipróbálod, amit mondok, akkor ez lesz a kedvenc tananyagod a témában! Ezt egyébként garantálom is – keményen.

442 készleten

7

Miért is vennéd meg?

Vedd meg a tanfolyamot és szánj rá pár órát

Tudom, hogy nincs időd. Nem is lehet időd kompletten megtanulni az egész Facebook hirdetést. Amit itt összeszedtem az több mint 10 év tapasztalata – kemény buktákkal, kemény gyakorlással, drága tanulópénzen.

Mégis azt mondom, hogyha egyszer nekiülsz és megtanulod, akkor utána nem lesz többet gondod az egésszel. Érteni fogod az összefüggéseket és érteni fogod a miérteket. El tudod dönteni, hogyan kivitelezd a hirdetési kampányaidat. Sőt, ha kiszervezed bárkinek: nem tud mellébeszélni majd.

Vedd meg a marketingesednek

Emlékszem, amikor Mátéh Csaba – a Váróczi Üzletberendezés akkori marketingese – eljött hozzám először hirdetés tréningre. Saját bevallása szerint úgy jött oda, hogy “én már úgyis mindent tudok, de a főnök elküldött, hát eljöttem.”  A nap végén több tíz oldalt jegyzetelt tele a tanultakkal. Ezernyi ötletet, lehetőséget vitt haza. Ezeket persze egyedül is megtanulhatta volna, de mennyivel egyszerűbb fókuszáltan megtanulni valamit, nem?

Tudom, hogy a marketingesed: ügyes (de legalábbis bízom benne) és tudom, hogy naprakész. De néhány új ötlet, új perspektívát adhat nektek.

Vedd meg későbbre

Lehet, hogy most még nincs időd. Vagy még nem aktuális a Facebook hirdetés kérdése. Mégis kiváló befektetés most megvásárolni ezt a tananyagot, hiszen ahogy felkerülnek újabb és újabb videók, segédletek, úgy fog emelkedni a fix ár is.

Ha ma megveszed 14.990 forintért és én pár hónap múlva megemelem 24.990 forintra az árat, neked nem kell ráfizetned, és minden újítást megkapsz. Ha megváltoztatom az üzleti modellt (pl havi előfizetésesre) te akkor is az eredeti feltételekkel kapod meg a teljes tanfolyamot.

Vedd meg, mert bízhatsz a tudásomban

Bátran ki merem jelenteni: bízhatsz bennem. És ez alatt nem csak azt értem, hogy merj nálam befektetni, hanem elsősorban azt, hogy merd kipróbálni, amit tanítok. Működni fog, szinte bármivel is foglalkozol.

A bizalomra összességében adom a garanciát: ha nem működik amit mondok, ha nem tetszik a hajam színe, ha nem erre számítottál, akkor is visszakérheted a pénzed. Nem kell magyarázkodnod, csak jelezned az igényt.

442 készleten

7

Ez a tananyag NEM neked készült, ha...

Arról kell meggyőzni Téged, hogy a Facebook hirdetés működik?

A tananyagban nem szántam semennyi időt arra, hogy kétkedőket győzködjek a Facebook hatékonyságáról. Ha nem elegendő érv mellette, hogy több millióan használják, kifinomultan lehet célozni a segítségével és ha jó stratégiával állsz neki, akkor néhány tíz ezer forintos havi befektetéssel is látható eredményeket lehet elérni, akkor nem jó helyen jársz.

Ha elfogadod sok ezer vállalkozó (sőt sok millió) ért el jó eredményeket a Facebook marketinggel és lehetsz Te is ilyen, akkor jó helyen vagy!

Azonnal akarsz eredményt?

A Facebook egy stratégiai eszköz. A hirdetési rendszert sem célszerű alkalmanként használni. Arra pedig végképp nem, hogy “maradt öt borhűtőm raktáron, most feldobok egy hirdetést december 18-án, hátha még Karácsonyra elmegy” (ez konkrétan megtörtént sztori egyébként – volt tavaly egy ilyen megkeresésem).

Lehet alkalmanként is kampányolni a Facebookon, de még jobb ha folyamatosan kampányolsz, hirdetsz és célokat valósítasz meg.

10 percen belül mindent tudni akarsz?

Ez a tananyag NEM neked szól, ha arra számítasz, hogy holnapra mindent tudsz, ha ma megnézed.

Ezt a tanfolyamot úgy érdemes használnod, hogy folyamatosan melletted van. Előveszed. Stratégiát alkotsz. Javítasz rajta. Ha holnap akarsz mindent csinálni, akkor válassz olyan tanfolyamot, amelyik ezt ígéri (jó ha tudod: aki ezt ígéri, jó eséllyel hazudik)

Ha bizonytalan vagy, akkor tudod mit? VEDD MEG!

Hiszen éppen azért vállalok 30 napos, teljeskörű garanciát, hogy belülről megnézhesd, kipróálhasd a tananyagot és ha nem azt kaptad, amit vártál, nem azok a további ígéretek, amire számítasz, akkor élhess vele.

442 készleten

7

A tananyag részletes tartalma

442 készleten

1. Elméleti tanfolyam

Biztos vagyok benne, hogy utálod az elméletet és arra vagy kíváncsi, hogy hova kell kattintani, de mégis – elkészítettem egy komplett előadást, amelyben lépésről lépésre bemutatom a tervezés menetét.

Belépés után kezd ezzel!

Akkor is, ha már sokat hirdettél a Facebookon. Hidd el: ezek az alapok fogják a sikeredet meghatározni.

2. Képernyővideók

Minden egyes funkciót megmutatok videókon keresztül, hogy hol találod – ráadásul ezt részletes és bőséges magyarázattal látom el – sztorikkal, megoldásokkal, példákkal. Így válik teljessé és érthetővé a tanfolyam.

Folyamatosan bővül

Jelen állapotában ezen képernyő videók fejlesztése zajlik a tanfolyamnak, így ebből MOST MÉG kevés van fent, de folyamatosan készülnek és kerülnek fel az új részek.

442 készleten

442 készleten

BÓNUSZ Ebook – elérhető

A Lájkból Vagyont című könyvem 2016-ban jelent meg, majd 2018-ban második (javított) kiadás látott napvilágot. Összesen 3.000 vállalkozónak segített a Facebook hirdetések rendberakásában.

A könyv már nem kapható, de a tananyag vásárlóinak PDF változatban letölthető. Bár néhány képernyőfotó elavult, a módszertan, amelyről írok benne 100%-ig aktuális.

Értéke: 4.990 forint

Bónusz #2: Facebook stratégia előadás – elérhető

2019-ben a Facebook csoport használata stratégiai szintre emelkedett a vállalkozások életében, így tartottam a témában egy tantermi képzés-sorozatot. A közösségépítés a gyakorlatban előadás nem csak a csoportokról, hanem a Facebook használatáról, alapjairól, a tervezésről szól.

Szó esik benne a jó posztról is. A teljes előadás felvétele elérhető az FBHH vásárlók számára.

Értéke: 9.990 forint

442 készleten

7

Várható további bónuszok - a fejlesztés során 2020-ban

Tehát ezek nincsenek még készen, de erre is garanciát vállalok, hogy elkészülnek a következő időszakban.

Chatbot, mint marketing eszköz

Videós hirdetés a Facebookon? - milyen legyen a tartalma?

Hirdetés mustra - konkrét minták, ötletek, címsorok, képminták

Poszthirdetés és posztolás - mi a jó recept?

Így láss a célpiacod fejébe - a tuti kérdőív, amiből többet tudsz meg, mint hinnéd!

Kampánysztorik - konkrét kampányok, minden kreatívval - hazai piacról - ezeket másolhatod is!

Amint ezek elkészültek, TE mondod meg, hogyan bővüljön a tananyag!

442 készleten

7

A tréner: Molnár Ferenc (ex-Webkukkoló)

Az első Facebook marketing specialista Magyarországon

2009 óta specialitásom a közösségi média, elsőként tartottam konferenciát, tréninget a témában.

Facebook Iránytű, Facebook Marketing Napok, majd később SocialShow néven több száz fős konferenciák szervezője, főelőadója voltam 2011-2018 között, olyan vendégekkel, mint Bárdos András, Avidor András, Wolf Gábor, Vida Ágnes, Mosolyka, Danny Blue… és még sokan mások.

A Lájkból Vagyont című hirdetés-módszertan könyvemet 3.000 példányban vették meg fizikai formában vállalkozók – jelenleg a Facebook Hirdetések Hatékonyan tanfolyam részeként ajándékba kapod.

A Webkukkoló Iskola, később Facebook Hirdetés a gyakorlatban márkanév alatt összesen 350 vállalkozót képeztem személyesen a rendszer használatára.

Több mint 1.000 cégvezetőnek, marketingesnek adtam tanácsot, vagy végeztem kampányt szinte minden iparágból.

442 készleten

7

Nem én mondtam a képzésről...

Nagyjából egy óra alatt koppant az állam az asztalon és annyit jegyzeteltem, hogy ínhüvelygyulladást kaptam. Mára a Facebook oldalunk nem csak pénzt termel, de sikerült elérni, hogy jóformán nem látszik más konkurenciánk a neten.

(2015)

Mátéh Csaba

ügyvezető, SR Marketing (régebben: Váróczi Üzletberendezés marketingese)

Feriéknél egy fantasztikus tréningen vett részt a csapatom és olyan távlatok és lehetőségek nyíltak meg előttünk, amit korábban még nem ismertünk.

Már az első hét eredményeiben megmutatkozott és éreztük ennek hatását.

(2015)

Danny Blue

mentalista, tréner

442 készleten

Egy konferencián találkoztam Ferivel és ezzel az [FBHH – a szerk.] oktatóanyaggal. Amikor regisztráltam még csak pár videó volt fent, de ahogy bővülnek az anyagok és ahogy látszik, hogy merre fog bővülni még a tananyag életem egyik legjobb befektetése volt.

Bármikor visszajöhetek, bármikor újranézhetem az anyagot és ha kérdésem van, akkor könnyen elérem a trénert.

Már most majdnem kétszer annyiba kerül, mint amikor én vettem és minden frissítés elérhető a számomra, ahogy ígérte.

Jó szívvel, ajánlom, nem csak mert kiváló az anyag, hanem mert nagyon korrekt az üzletpolitikája is.

Kelemen Judit

marketing ügyvezető, ArgoLocic Kft.

Feri tananyagát kétkedve vásároltam meg. Mivel garanciát vállalt, ezért mégis befektettem és őszintén mondom: nem bántam meg azt a 10.000 forintos  költséget.

Virág Tamara

író, blogger

Mióta követem az itt elhangzott stratégiát, azóta sokkal hatékonyabbak a kampányaink. A főnökeim elégedettek velem és már elő is léptettek.

Surány Vivien

Marketing asszisztens

442 készleten

7

Az online tananyag számokban...

modul

óra

vásárló eddig*

érvényesített garancia*

*2020.01.28-i adat

7

A megrendelés menete

Mint egy webshopban…

Helyezd a kosárba a tréninget, majd a pénztár oldalon add meg az adataidat és válassz fizetési módot:

1) Bankkártya: a Barion rendszerén keresztül, gyorsan és biztonságosan fizethetsz – legnagyobb előnye, hogy pár perccel a rendelésed után megkapod a hozzáférést e-mailen.

2) Előre utalás: Add le a rendelésed és utald el a tréning árát a megadott számlaszámra. 1-2 munkanapon belül leadminisztrálom a rendelésed és megkapod a hozzáférést.

442 készleten

Élnél a garanciával?

Csak írj egy e-mailt a ferenc@molnar-ferenc.hu címre és máris intézem a visszautalást.

Kérdésed van?

Csak írj egy e-mailt a ferenc@molnar-ferenc.hu címre.

442 készleten